1. Wniosek o przyjęcie do szkoły.
    Nabór do szkoły odbywa się poprzez system elektronicznej rekrutacji Vulcan. Po założeniu konta i uzupełnieniu wszystkich niezbędnych informacji wniosek można złożyć zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej. Wnioski muszą być w obu przypadkach podpisane przez rodziców/opiekunów prawnych kandydata – podpisem tradycyjnym lub elektronicznym poprzez profil zaufany. Przyjmujemy również tradycyjne wnioski papierowe (wzór do pobrania). W pierwszej turze naboru wnioski należy złożyć jedynie do szkoły pierwszego wyboru.
  2. Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły podstawowej.
  3. Kserokopia wyników egzaminu ósmoklasisty.
    Kserokopie obu dokumentów w pierwszym etapie rekrutacji składa się jedynie do szkoły pierwszego wyboru.
  4. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki.
    Szkoła wydaje skierowania w sekretariacie szkoły i umawia termin badań. Więcej o badaniach w zakładce: Wymagane badania.
  5. Oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej.
  6. Oryginał wyników egzaminu ósmoklasisty.
    Złożenie oryginałów obu dokumentów jest jednoznaczne z wyrażeniem woli podjęcia nauki w danej szkole.
  7. Zdjęcia legitymacyjne.
    – 2 zdjęcia legitymacyjne – niezbędne do wyrobienia legitymacji w formie papierowej.
    – zdjęcie legitymacyjne w formie elektronicznej (obowiązkowe) – niezbędne do wyrobienia legitymacji w formie elektronicznej.
    Wymogi do zdjęć znajdą Państwo >tutaj<

    W razie pytań i wątpliwości chętnie pomożemy na miejscu.
    Prosimy, aby przed każdą wizytą w szkole zadzwonić na numer 32/322-00-99.